Image Image Image Image Image Image Image Image Image

1 april 2020 | By | No Comments

BAJ Séries: Divulgue-nos

Update

Naar aanleiding van de verlengde maatregelen zullen de bijeenkomsten zeker tot 28 april niet door kunnen gaan wat met alle waarschijnlijkheid verlengd zal worden tot 1 juni.

In het Scoutingspel komen wel veel jeugdleden en vrijwilligers bijeen op het Scoutingterrein. Door niet samen te komen stellen we onze eigen gezondheid en die van onze naasten op de eerste plaats. Hiermee nemen wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid als vereniging.

We houden de berichten nauwlettend in de gaten en zullen ons aanpassen wanneer de adviezen veranderen. We blijven jullie op de hoogte houden.

Alternatief programma

Scouting zou Scouting niet zijn als we ons niet aan zouden passen. We bieden (digitale) alternatieve programma’s aan. Houdt de mailberichten van de leiding dan ook goed in de gaten om niets te missen.