Image Image Image Image Image Image Image Image Image

By

Scouting Seizoen is weer gestart

24 september 2019 | By | No Comments

Intussen is het scouting seizoen 2019/2020 van start gegaan. Tijdens het openingsweekend zijn alle oudste leden van de verschillende speltakken overgevlogen en hebben al de verschillende kennismakingsspellen mogen doen bij hun nieuwe speltak. Het weekend was weer een groot succes mede dankzij het schitterende weer.

Op zaterdag 5 oktober staat weer de mobiele scoutshop op ons terrein van de Boshoek en kan iedereen zijn of haar nieuwe scout-fit komen passen en vervolgens aanschaffen.

scoutshop

Wat de scoutshop helaas niet in de aanbieding heeft is nieuwe leiding. Hier hebben we op dit moment namelijk wel erg de behoeft aan. Na het afscheid van enkele leden van de leiding team zijn we naarstig op zoek naar nieuwe leiding voor onder andere de Bevers en de Welpen. Heb jezelf interesse of ken je iemand die misschien interesse heeft laat het ons dan weten via info@scoutingkeentmoesel.nl

Wist je overigens al dat bij de Jumbo kunt sparen voor erg leuke artikelen met ons logo erop en dat je er ook nog je eigen naam op kunt laten zetten. Heb je de zegels bij elkaar voor een artikel is het geheel gratis te bestellen. Kijk ook op onze Facebookpagina voor meer informatie.

Submit a Comment