Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scouting Keent Moesel is opgericht in 1945 en sindsdien een begrip in deze regio. Ons clubgebouw ligt aan de Altweerterkapelstraat 1 te Weert. Op ons terrein staat een compleet nieuw scoutinggebouw genaamd De Boshoek. De Boshoek is omringd door enkele mooie speel/grasvelden en een groot speelbos. Met in het bos nog twee knusse blokhutten. Al met al een paradijs waar kinderen zich heerlijk kunnen uitleven.

Contact

Indien u interesse heeft om het gebouw te huren, neem dan contact op met onze verhuurder:

verhuur@scoutingkeentmoesel.nl

Het Scoutcentrum zelf is al een uniek stukje natuur aan de rand van Weert. Het volledig omheind terrein bestaat uit ongeveer 1,5 ha bos, heuvels en open gedeeltes voor sport en spel. Midden op het terrein ligt een grote kampvuurcirkel omringd met voldoende zitplaatsen. Op loopafstand treft u diverse recreatiemogelijkheden zoals een subtropisch zwemparadijs, openluchtbad, binnen- en buitenspeeltuin, Natuurgebied de IJzeren Man (inclusief trimbos) en een Natuur- en Milieucentrum. Tevens is het centrum van Weert en een grote supermarkt op korte (loop)afstand bereikbaar.

Gebouwen

Het hoofdgebouw ”De Boshoek” bestaat uit een grote zaal, door middel van een scheidingswand te splitsen in twee kleinere zalen, nog twee kleinere afsluitbare ruimtes, een grote keuken inclusief apparatuur (2 koelkasten, 2 vriezers, 6-pits gastoestel, 2 spoelbakken, werkruimte) en het sanitaire deel. Het sanitaire deel bestaat uit een herentoilet met 2 toiletten, 2 douches en een grote wasbak; een damestoilet met 2 toiletten, 2 douches en een grote wasbak en een aparte invalidentoilet en -douche. De Boshoek is voor maximaal 48 personen te huur (uitgezonderd de zomervakantie dan maximaal 56 personen). De blokhutten ”De Paddestoel” en ”Op Aovert” zijn te huur voor elk maximaal 20 personen. De blokhutten hebben beide een klein keukentje met wasbak en een toilet met wasbak. De beide blokhutten worden uitsluitend verhuurd in combinatie met het hoofdgebouw. Het terrein wordt gedurende een huurperiode niet aan meerdere gebruikers verhuurd.

Tarieven (prijswijzigingen voorbehouden)

Alle verhuurprijzen zijn inclusief gas, water en electriciteit maar exclusief afvalkosten. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de verhuurder.

Aankomst en vertrektijden

Tijdens de zomervakantie bent u op zaterdag vanaf 13.00 uur welkom om ons terrein. U dient het terrein te verlaten op de volgende zaterdag vóór 11.00 uur. Buiten de zomervakantie bent u op zaterdag vanaf 13.00 uur welkom, vertrek in overleg. Dagverhuur: in overleg met verhuurder.

Reservering/Borgsom

Bij reservering dient een borgsom van € 200,00 betaald te worden. Deze borgsom wordt teruggestort na de huurperiode of verrekend met eventuele extra kosten (schade, schoonmaak). De reservering is pas definitief als de borgsom op onze rekening is bijgeschreven en het inschrijfformulier volledig ingevuld in ons bezit is. Het inschrijfformulier is te verkrijgen bij de verhuurder via verhuur@scoutingkeentmoesel.nl

Tarieven

Op-Oavert
per nacht
  • Max. 20 personen
  • Keukentje met spoelbak
  • Toilet met spoelbak
De Paddestoel
per nacht
  • Max. 20 personen
  • Keukentje met spoelbak
  • Toilet met spoelbak

Het hoofdgebouw is het volledige jaar te huur voor € 5,00 per persoon per nacht. Echter hanteren wij een minimum van 25 personen per nacht dus wordt er minimaal € 125,00 per
overnachting in rekening gebracht. In de zomervakantie worden er minimaal 48 personen en
7 overnachtingen in rekening gebracht ook als u met minder personen of een
kortere periode komt.

De beide blokhutten zijn alleen in combinatie met het hoofdgebouw te huur voor een vast
bedrag van € 90,00 per blokhut per nacht (maximaal 20 personen per blokhut).

Kamperen

Op het terrein mag in tenten worden geslapen mits dit bij inschrijving is aangegeven. Kamperen is alleen toegestaan in combinatie met huur van het hoofdgebouw en in overleg met de verhuurder. De kosten hiervan zijn € 5,00 per persoon per nacht. Tijdens de zomervakantie worden minimaal 7 overnachtingen per persoon in rekening gebracht. Caravans, campers en andere woonvormen worden in principe niet op het terrein toegelaten. Kamperen dient alleen te gebeuren op de daartoe bestemde terreinen.

Beschikbaarheid

(aan onderstaande agenda kunnen geen rechten worden ontleend)

maart 2024

ma di wo do vr za zo