Image Image Image Image Image Image Image Image Image

By

Openings weekend

15 september 2016 | By | No Comments

De vakanties zitten er helaas weer allemaal op maar niet getreurd want dat betekend dat het scoutingseizoen weer is begonnen. En dat vieren we ook dit jaar weer met het inmiddels zeer traditie getrouwe openings weekend op zaterdag en zondag 17 en 18 sept. Alle leden hebben daarvoor een uitnodiging mogen ontvangen. Het beloofd dit jaar weer een gezellig, leuk en spannend weekend te worden met weer allemaal leuke activitieten, spellen en uitdagingen. Ter afsluiten zullen de oudste leden van elke speltak “overvliegen” naar hun niewe. Wat zouden ze nu toch weer voor iets spectaculairs bedacht hebben ??

Hopelijk hebben jullie er ook weer allemaal heel veel zin in, wij de leiding in ieder geval wel.

Het thema van het weekend hebben jullie al kunnen lezen dat is de Koning van Katoren. kvk

Alle leden gaan tijdens het weekend meehelpen om Katoren weer aan een nieuwe koning te helpen. Hiervoor moeten ze allemaal verschillende testen, proeven en opdrachten uit voeren. Zal dit allemaal lukken…….

Submit a Comment